segunda-feira, 20 de outubro de 2014

Dahlia - Zoya

Bom dia divinas!
Good morning divas!

Hoje tem mais um sand divo que ficou encalhado nos rascunhos por mais de 3 meses. Que vergonhaaaaaaa! Mas nunca é tarde para deixá-lo dar o ar da graça, né?
Today I have another gorgeous textured polish that was "forgotten" in the draft list for more than 3 months. Shame on meeeeeeeee! But it's never too late to let it shine, right?


Esse perfeito é o Dahlia da Zoya. Na primeira camada eu achei que ele não fosse cobrir direito e confesso que achei o efeito muito estranho. Daí passei a segunda e tudo fez sentido!
This perfect polish is Dahlia by Zoya. On the first coat I thought it wouldn't get fully opaque and have to say I found the effect quite weird. Then I applied the second and everything made sense!


Quando ele foi lançado eu nem dei muita bola não. Queria mesmo eram os coloridos, extravagantes, bem cheguei... do jeito que eu gosto. Hahahahahah
I didn't care much for it when it was released. The ones I really wanted were the colourful, extravagant, bright ones... just the way I like it. LMAO


Mas aí o amor pelos esmaltes texturizados foi crescendo e eu descobri que precisava - sim, precisava - de um preto na minha coleção. E assim, ele teve a sua chance de me cortejar. :-D
But then the love for textured polish started growind and I found out I needed - yes, neede - a black one in my stash. So, he had his chance to woo me. :-D
 

Quem mais aí curte preto texturizado?
Beijooooooooooooooooo
How else loves a black textured polish?
Kissssssssssssssssssssssssss